Naš cilj je da vam pružimo sistemska rešenja koja optimizuju upotrebu prostora. Time unapređujemo kvalitet poslovnog okruženja i doprinosimo efikasnijem poslovanju korisnika objekata.

O nama

U dinamičnom svetu komercijalnih nekretnina, efikasno upravljanje objektima i resursima predstavlja ključni faktor za postizanje održivog rasta i uspeha.

Tokata je vaš pouzdani partner u pružanju naprednih facility i property menadžment usluga, kao i projektnog upravljanja. Naš cilj je da vam pružimo sveobuhvatna sistemska rešenja koja optimizuju korišćenje prostora, povećavaju vrednost nekretnina i unapređuju kvalitet poslovnog okruženja i poslovanja korisnika objekata.

Tokata rešenja obuhvataju sve aspekte upravljanja nekretninama, od strateškog planiranja i operativnog vođenja do implementacije inovativnih projekata.

Naš tim

U Tokati, okupljamo tim posvećenih stručnjaka koji su tu da pruže kvalitetnu podršku vašem poslovanju.
Naša misija je da zajedno sa našim partnerima ostvarimo uspeh kroz inovativna rešenja i personalizovanu podršku.

Tamara Simić

CEO

Tamara Simić je diplomirala na Građevinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Znanja iz oblasti Facility menadžmenta sticala je kroz dugogodišnji rad u vođenju međunarodnih kompanija specijalizovanih za upravljanje i održavanje objekata. Poseduje licence za posredovanje u prometu nepokretnosti i sudskog veštaka za procenu vrednosti nepokretnosti. Od 2019. godine vodi obuke iz oblasti Property i Facility menadžmenta. Kompaniji Tokata, koja se bavi upravljanjem nekretninama i razvojem komercijalnih nekretnina, pridružila se početkom 2023. godine na poziciji direktora.

Miroslav Jovanović

Rukovodilac sektora za upravljanje i održavanje objekata

Miroslav je deo Tokata tima od osnivanja i zadužen za razvoj i organizaciju sektora za upravljanje i održavanje objekata, pod kojim je facility menadžment i dve dodatne službe – tehničkog održavanja i IT infrastrukture. Sa svojim timom uspešno vodi održavanje dva komercijalna objekta – Moxy Belgrade hotela od 7,236 m2 i poslovnu zgradu Severna Morava od 6,620 m2. Pored toga, Miroslav vodi i projektne timove koji su zaduženi za usluge opremanja novih prostora koji se nalaze u okviru poslovne zgrade Belgrade Office Park, neto površine 27,500 m2.

Andrija Duvnjak

IT menadžer

Andrija je inženjer mrežnih sistema i sistemske administracije sa više od 17 godina iskustva u IT sektoru. Njegova ekspertiza obuhvata implementaciju i održavanje lokalnih računarskih mreža, sistema za kontrolu pristupa, kao i izradu internih procedura.

Tatjana Stojanović

Real Estate Manager

Tatjana je deo tima za upravljanje nekretninama i zadužena je za koordinaciju rada property menadžment službe i sektora finansija, kao i za celokupnu komunikaciju sa vlasnicima objekata i zakupcima poslovnih centara Severna Morava i Belgrade Office Park na Novom Beogradu. Bilo da tek razmišljate o zakupu ovih poslovnih centara ili produžavate postojeći ugovor, Tatjana je tu da vam pomogne da strateški sagledate sve aspekte zakupa, da jasno i transparentno predstavi prednosti, ali pre svega da razume potrebe vaše kompanije i zaposlenih.

Ivana Radivojević

Konsultant za Projektno upravljanje

Ivana je diplomirani inženjer arhitekture sa više od 15 godina iskustva na domaćem i međunarodnom tržištu komercijalnih nekretnina. U kompaniji Tokata, ona je odgovorna za uređenje poslovnih prostora u biznis centrima Severna Morava i Belgrade Office Park. Pored toga, Ivana je član tima koji radi na BREEAM sertifikaciji hotela Moxy Belgrade. Kao zagovornik zelene tranzicije, ona donosi inovativna rešenja koja zadovoljavaju potrebe zakupaca, osiguravajući tako dugoročnu vrednost i uspeh projekata.

Branko Jevđić

Inženjer razvoja projekata

Branko poseduje 5 godina iskustva na poslovima razvoja projekata, što podrazumeva aktivno učešće od početne faze razrade idejnog projekta, formiranje projektne dokumentacije, vođenje tenderskih procesa i izbor saradnika do realizacije izvođenja radova. Svojim radom doprineo je uspešnoj realizaciji i završetku projekta Moxy Belgrade, u Njegoševoj ulici.

Jure Urbancl

Projekt menadžer

Sa više od 9 godina iskustva u vođenju projekata rekonstrukcije, Jure upravlja Tokata projektima iz komercijalnog sektora, koji obuhvata hotele i poslovne zgrade, što je više od 90.000 m².

Zaslužan je i za uspešnu realizaciju projekta Moxy Belgrade, površine 7.300 m².

Goran Miljković

Koordinator infrastrukturnih FM usluga

Goran Miljković ima više od 30 godina iskustva u komercijalnom sektoru i industriji nekretnina. Tokom svoje karijere, uspešno je upravljao ugovorima o zakupu u Sava Centru, jednom od najznačajnijih kongresnih centara u regionu. Našoj grupi pridružio se 2021. godine, preuzimajući ključ nu ulogu u koordinaciji usluga upravljanja nekretninama.

Gordana Milosavljević

Koordinator higijenskog održavanja

Gordana Milosavljević svoje iskustvo u upravljanju hotelskim domaćinstvom stekla je radom u industriji, pre svega u hotelu Zira, gde je provela više od 12 godina. Kasnije je dodatno obogatila svoje znanje kroz rad u hotelima Mona Plaza, Gorski i Moxy Belgrade, razvijajući ekspertizu u oblasti HSK-a. Kompaniji Tokata pridružila se u decembru 2024. godine na poziciji Koordinatora higijenskog održavanja, gde se posvetila razvoju usluga i procedura iz segmenta higijenskog održavanja, kao i obuci radnika za rad u hotelima i drugim komercijalnim objektima.

Naša posvećenost ESG principima

ESG (Environmental, Social, Governance) principe inegrisali smo u sve aspekte našeg poslovanja kako bismo doprineli održivom razvoju i odgovornom upravljanju.

  • E (Environmental): Smanjujemo negativan uticaj na životnu sredinu efikasnim korišćenjem resursa, uvođenjem energetski efikasnih rešenja i primenom naprednih tehnologija.
  • S (Social): Pružamo sigurno radno okruženje, investiramo u obuku zaposlenih i podržavamo društveno odgovorne inicijative. 
  • G (Governance): Održavamo visok nivo transparentnosti, poštujemo zakonske regulative i primenjujemo odgovorno upravljanje.

Kroz ove principa, osiguravamo održivu budućnost za naše klijente, zaposlene i zajednicu.

Tokati pridržavamo se međunarodnih ISO standarda kako bismo obezbedili visok kvalitet usluga u upravljanju i održavanju objekata.

  • ISO 9001: Upravljanje kvalitetom – Osiguravamo doslednost i poboljšanje naših usluga.
  • ISO 14001: Upravljanje životnom sredinom – Minimiziramo ekološki uticaj naših aktivnosti.
  • ISO 45001: Bezbednost na radu – Kreiramo sigurno radno okruženje za zaposlene i korisnike.
  • ISO 50001: Upravljanje energijom – Optimizujemo energetske resurse za smanjenje troškova i uticaja na okolinu.

Naša usklađenost sa ISO standardima garantuje visoke standarde kvaliteta, bezbednosti i održivosti u svim aspektima našeg poslovanja.

Odgovorno poslovanje

Odgovorno poslovanje

Naša posvećenost ESG principima

ESG (Environmental, Social, Governance) principe inegrisali smo u sve aspekte našeg poslovanja kako bismo doprineli održivom razvoju i odgovornom upravljanju.

  • E (Environmental): Smanjujemo negativan uticaj na životnu sredinu efikasnim korišćenjem resursa, uvođenjem energetski efikasnih rešenja i primenom naprednih tehnologija.
  • S (Social): Pružamo sigurno radno okruženje, investiramo u obuku zaposlenih i podržavamo društveno odgovorne inicijative. 
  • G (Governance): Održavamo visok nivo transparentnosti, poštujemo zakonske regulative i primenjujemo odgovorno upravljanje.

Kroz ove principa, osiguravamo održivu budućnost za naše klijente, zaposlene i zajednicu.

Iso standardi

Tokati pridržavamo se međunarodnih ISO standarda kako bismo obezbedili visok kvalitet usluga u upravljanju i održavanju objekata.

  • ISO 9001: Upravljanje kvalitetom – Osiguravamo doslednost i poboljšanje naših usluga.
  • ISO 14001: Upravljanje životnom sredinom – Minimiziramo ekološki uticaj naših aktivnosti.
  • ISO 45001: Bezbednost na radu – Kreiramo sigurno radno okruženje za zaposlene i korisnike.
  • ISO 50001: Upravljanje energijom – Optimizujemo energetske resurse za smanjenje troškova i uticaja na okolinu.

Naša usklađenost sa ISO standardima garantuje visoke standarde kvaliteta, bezbednosti i održivosti u svim aspektima našeg poslovanja.